نقره ای موزیک

آهنگ های جدید خاص و ویژه

نقره ای موزیک

آهنگ های جدید خاص و ویژه

سایت نقره ای موزیک اهنگ جدید منتشر میکند

  • ۰
  • ۰

ویژگی های کشور اتریش برای تحصیل

اتریش کشوری سر سبز و زیبا در اروپا می باشد که مهد تمدن موسیقی دنیا محسوب می گردد. کشور اتریش با دارا بودن عناصری همچون کیفیت بالای محیط زیست و فرهنگ غنی، جاذبه های زیادی برای عرضه دارد. این کشور با درهم آمیختن امنیت، امکانات خرید و گذران اوقات فراغت و استاندارد بالای زندگی از لحاظ کیفیت زندگی در مقام دوم جهان قرار دارد.

اتریش یکی از امن ترین کشورهای جهان است. بر طبق آمار سال 2019 از لحاظ رعایت امنیت حقوق فردی و مالکیت، کشور اتریش در مقام سوم جهان قرار دارد.

همچنین کشور اتریش بدلیل آثار باستانی و هنری خود از شهرت جهانی برخوردار است.

 

من وقتی از دبیرستان فارغ التحصیل شدم همیشه به این فکر می کردم که چطور می شود برای مهاجرت تحصیلی اقدام کرد و کدام کشور برای مهاجرت تحصیلی مناسب من است. از همه در مورد مهاجرت تحصیلی به اروپا می پرسیدم. حتی به تحصیل در آمریکا هم فکر کردم و برای بررسی سعی کردم دانشگاه های آمریکا را مورد بررسی و ارزیابی قرار بدهم. تا این که با موسسه دانش پژوهان اورانوس آشنا شدم. انصافا موسسه خوبی بود و مشاوره های دقیق تحصیلی و مهاجرتی را به من داد. من واقعا فکر می کنم این موسسه یکی از بهترین موسسات اعرام دانشجو به خارج از کشور و خصوصا این که بعد از رفتن به آنجا متوجه شدم که موسسه دانش پژوهان اورانوس در زمینه اعزام دانشجو به اتریش بسیار فعال و قوی اقدام می کند.

تحصیل در اتریش همیشه یکی از دغدغه های من بود و از این بابت یافتن یک دانشگاه خوب بویژه از بین دانشگاه های اتریش یکی از دغدغه های من بود. من فکر می کنم از میان دانشگاه های اتریش یکی از بهترین ها دانشگاه وین اتریشuniversity of viennaاست. البته من آن موقع هنوز شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های اتریش را نمی دانستم تا این که متوجه شدم که شرایط خوب و مفیدی دارد و دانشگاه وین از هر نظر برای تحصیل من مفید است. البته دانشگاه های دیگر هم مثل تحصیل هنر در اتریش یا تحصیل موسیقی در اتریش و دانشگاه سالزبروگ و دانشگاه گراتس هم بود اما خوب دانشگاه وین یک چیز دیگر است.

خلاصه سرتان را درد نیاورم دانشگاه وین را برای ادامه تحصیل در اتریش انتخاب کردم و از انتخاب خودم فوق العاده راضی ام. البته موقعی که من رفتم نیاز به داشتن مدرک a2 زبان آلمانی داشت و ولی برای شخصی با استعداد و توانایی های من اصلا چیز مشکلی نبود.

چند تا تصویر هم از دانشگاه وین اختصاصی گرفتم که ببینید و لذت ببرید انصافا دانشگاه زیبا و خوب و مکانی فوق العاده برای تحصیل ایرانیان در خارج از کشور می باشد.

 

 

 

 

دانشگاه وین رشته های بسیار متفاوتی دارد و حدود 650 سال از تاسیسش می گذارد و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اروپا محصوب می شود. اگر مایل بودید من برخی از برترین رشته های تحصیلی این دانشگاه را برایتان می گذارم. راستی من شنیدم میشه تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان یا تحصیل در اتریش با مدرک دیپلم را هم انجام داد اما در موردش مطمئن نیستم. اما در فرایند اخذ ویزای تحصیلی اتریش موسسه دانش پژوهان اورانوس مشاوره های خیلی دقیقی به من داد و من به خوبی بعد از گرفتن وقت سفارت اتریش موفق به گرفتن ویزای اتریش شدم.

 

  • ۹۸/۰۶/۳۱
  • محمد شهبازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی